چقد خوب بود چه بد بگار رفت
פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבت! نـَ ـﮧ بَنــבه ےِ [بـیـפֿـوבت]
Home ProFile Links Archive
چقد خوب بود چه بد بگار رفت
تو که باختی منم باختم کی برده پس....
 
دلامونو گرم میکردیم ب کی برده سرد....
 
و تکست میدادیم به هم تا دم صبح....
 
اون رابطه قشنگمون چی شده پس....
 
خودتو بزار ب جای من یکم
 
کلی گله دارم بزار یکم بگم
 
تو سرگرم مهمونی و تفریح
 
من ب سلامتی تو رفت دوباره پیکم
 
دلم گرفته ای خدا
 
تنها شدم دوباره
 
روزای سردی مونده و
 
شبهای بی ستاره
 
دلم گرفته ای خدا
 
حرفی بزن تو با من
 
نزار همینجوری بره
 
تنهایی عمری با من
 
 
چقد خوب بود چه بد ب*گ*ا رفت
 
مقصر رفتارای بچه گانست
 
تقاص فاصله ی بینمون گرونه
 
کاشکی میشد رابطمون پنهون بمونه
 
گاهی گوهی
 
گاهی هم بد خالی
 
بگو بینم هنوز به این اعتقاد داری
 
همه چی خوب بود ما همه چی داشتیم
 
ولی بود واقعا جا اعتماد خالی.....
 
 


نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت19:06---19 خرداد 1393

مـــ‗__‗ـــدتی است دیگـــ‗__‗ـــر از ته دل نمی خـــ‗__‗ـــندم

فقط لـــ‗__‗ـــب هایم نقشـــ‗__‗ـــی به نام لبخـــ‗__‗ـــند

بـــ‗__‗ـــازی میـــ‗__‗ـــکند


تا کســـ‗__‗ـــی نفهـــ‗__‗ـــمد بـــ‗__‗ـــی تـــ‗__‗ـــو چه میگـــ‗__‗ـــذرد..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

هدایت به بالا